Léto v Jihlavě 2023

logo vizuální styl

Brána Jihlavy nás oslovila, zda-li bychom se zúčastnili soutěže o vizuální styl pro Léto v Jihlavě pro rok 2023. Přišlo nám ale líto řešit vizuální styl pouze pro jedno léto, a tak jsme navrhli komplexnější systém, který by se dal variovat a upravovat napříč dalšími ročníky.

Vychází z apostrofu, který se používá pro naznačení zkrácení nepříklad i letopočtu. Apostrof sám má často podobu písmena „J“, tak jsme toho využili a dá se to využít i v animaci (viz úvodní fotka). Jednotlivé měsíce by byly barevně odděleny, což by zjednodušilo i orientaci mezi tištěnými kulturními programy pro každý z nich.

Nechtěli jsme ani příliš utahovat pásek pro plakáty na jednotlivé akce, které mají zcela odlišná publika a ty zase jiné standardy pro vizuální komunikaci. Proto jsme přišli s jednoduchými uvozovkami, které vycházejí z apostrofu a uvádeějí tak na každém plakátu danou akci.  Celý vizuální styl pak na plakátě vtváří jen jakýsi rámeček, který vše sjednoduje.

Podobné projekty