Zmrzlinárna Snová

logo vizuální styl web & digital obal

V jihlavské prodejně Farmářka vznikl nápad na autentickou jahodovou zmrzlinu, vyráběnou pouze z čerstvý jahod ze samosběru. Úspěch měla obrovský, fronty se stály dlouhé. Zmrzlina nakonec Farmářku přerostla a my jsme ji mohli pomoci nejen s vizuálním stylem, ale měli jsme možnost vymyslet i přímo název.

Ten funguje v grafickém zápisu ve dvou polohách: vlnovka (tilda) je stylizována tak, aby se přiblížila písmenu „n“ a z původního nápadu „s ~ová“, kdy většina názvů zmrzlin končí právě na „-ová“ vzniká název „snová“, který má navodit dojem z této řemeslné zmrzliny. Toto je pak dále rozvedeno i ve sloganu „Zmrzlina, kterou sníte“, která opět funguje ve více významových směrech.

Celý vizuální koncept je pak založen na skvrnách, akvarelových texturách a příjemných barvách. Jedním z hlavních prvků identity je i použité upravené kaligrafické písmo Monolina od české písmařky Petry Dočekalové.

 

Foto © Instagram Snová

Podobné projekty